Carnestoltes 2024

Dimecres, 31 de gener de 2024

Arriba el Carnestoltes al Pont de Vilomara i Rocafort, aquest any amb la novetat del Concurs de Comparses que es durà a terme durant la rua de dissabte dia 10 de febrer.

Els actes s’iniciaran el divendres, dia 9, amb la cercavila infantil, que sortirà des de la porta de l’Institut Escola Pompeu Fabra a les 16:45h.

El dissabte, dia 10, a les 17:30h, tindrà inici la rua de Carnestoltes, que sortirà des de la Plaça de l’Ajuntament i constarà d’un recorregut per alguns carrers del poble. En aquesta edició s’introdueix la novetat del concurs de comparses, que es farà durant la mateixa rua, i en la que els membres del jurat observaran i determinaran els grups guanyadors dels 4 premis que s’han preparat (originalitat, vestuari, coreografia i simpatia amb el públic).

Per participar al concurs de comparses cal inscripció prèvia entre l’1 i el 8 de febrer, ambdós inclosos. Podeu fer les inscripcions de manera presencial, a les oficines de l’Ajuntament, en horari d’atenció a la ciutadania (de dilluns a divendres de 8 a 13:30h i dimecres de 16 a 19h) o també a través de la pàgina web municipal. Podeu trobar tota la informació del concurs en aquesta mateixa pàgina i el formulari d’inscripció clicant a aquest enllaç.

Per acabar amb aquesta edició del Carnestoltes, el dimecres, dia 14 de febrer, es durà a terme l’enterrament de la sardina, que sortirà des de la Plaça de l’Ajuntament a les 17:30h i, acompanyats de la banda de música de l’Institut Escola Pompeu Fabra, i amb la col·laboració del Casal de la Infància i el Punt Jove, faran una cercavila pels carrers del poble per acabar degustant sardines al Casal Ledez.

Bon Carnestoltes a tothom!

Darrera actualització: 1.02.2024 | 13:36