Convocatòria d'ajuts al menjador escolar de la llar d’infants municipal curs 2024-2025
D’acord amb les Bases Generals per a la concessió d’ajuts a les famílies, aprovades pel ple de l’Ajuntament en sessió de data 21 d’octubre de 2020 i amb col·laboració amb la Diputació de Barcelona, s’obre una convocatòria d’ajuts de menjador escolar per a les famílies amb infants escolaritzats a la llar d’infants municipal.
BENEFICIARIS:
Famílies del municipi del Pont de Vilomara i Rocafort, amb infants escolaritzats a la llar d’infants municipal que es troben en una situació socioeconòmica desfavorida.
Les famílies que sol·licitin la subvenció no podran disposar d’una renda mensual superior a la de la taula (es descomptaran fins a un màxim de 350,00 € en concepte de lloguer o hipoteca presentant el corresponent rebut que així ho acrediti).
Composició Unitat Familiar |
Ingressos màxims mensuals |
Un adult i un infant |
1360,47 € |
Un adult i dos infants |
1738,38 € |
Un adult i tres infants |
2116,29 € |
Dos adults i un infant |
1889,54 € |
Dos adults i dos infants |
2267,45 € |
Dos adults i tres infants |
2645,36 € |
Tres adults i un infant |
2418,61 € |
Tres adults i dos infants |
2796,52 € |
Tres adults i tres infants |
3114,43 € |
Quatre adults i un infant |
2947,68 € |
Quatre adults i dos infants |
3325,59 € |
Quatre adults i tres infants |
3703,50 € |
Les famílies que compleixin amb el requisit econòmic, podran justificar altres situacions socials i familiars:
- Que es tracti d’un infant en acolliment.
- Que l’infant, el pare, mare, tutor, tutora o germans tinguin una disminució reconeguda.
- Que es tracti d’una família nombrosa i/o monoparental.
- Infants amb situació de risc social (a valorar per Serveis Socials)
DOCUMENTACIÓ A ADJUNTAR:
- Sol·licitud ajut.
- Autorització per comprovar al Padró Municipal d’Habitants la composició de la unitat familiar. .
- Declaració de renda de l’últim l’exercici fiscal (2021) del pare i la mare o bé certificat d’imputacions d’Hisenda (en cas de situacions econòmiques molt diferents, caldrà adjuntar les quatre últimes nòmines i l’informe de vida laboral o bé la documentació que es cregui oportuna per justificar aquesta nova situació econòmica)
- Certificat de disminució, si s’escau.
- Títol o certificat de família nombrosa i/o monoparental, si s’escau.
- Conveni regulador en cas de pares separats i denúncia d’incompliment de la pensió d’aliments, si es dóna el cas.
- Rebut de lloguer/hipoteca, si s’escau.
TERMINI PRESENTACIÓ SOL·LICITUDS:
El termini per sol·licitar l’ajut és del 23 de setembre al 14 d'octubre de 2024, que s'haurà de tramitar telemàticament a través de la web de l’ajuntament (enllaç adjunt) o presentar-se a SERVEIS SOCIALS (C/ Mestre Saura núm.5 Bis, CASA CULTURA)
Les sol·licituds presentades fora del termini establert, per tal de poder ésser valorades, hauran d’acreditar que es troben en algun dels supòsits següents:
- Causa objectiva sobrevinguda
- Inici o canvi de mesures en un pla de treball familiar amb l’EBAS
- Noves inscripcions al centre
Totes aquelles sol·licituds que no es trobin compreses en els anteriors supòsits seran considerades fora de termini, i en conseqüència seran desestimades.
Per més informació us heu d’adreçar a SERVEIS SOCIALS (telèfon 93.831.88.84).