Festa Major 2025
Hola veïns i veïnes!
Estem de festa i no podem esperar a compartir-la amb tots vosaltres.
La Festa Major és el moment de deixar-se anar, de riure, de ballar i de gaudir com mai. Prepareu-vos perquè aquest any la festa serà encara més divertida i carregada d'energia.
Aquest any repetirem activitats que van ser un èxit, però també hi afegirem novetats que us sorprendran i us faran somriure de orella a orella.
Hem apostat fort pel talent local amb un diumenge cultural a la Plaça Major que ens farà sentir encara més orgullosos de la nostra cultura i tradicions.
El programa arrenca amb una Caminada Nocturna el dia 4 de juliol, perfecta per a començar la festa amb energia i bon humor.
Després, de l'11 al 13 de juliol. arriba la Festa Major Infantil i anticipada, i la festa no s'aturarà fins al 21 de juliol, festiu local, amb un munt d'actes per a totes les edats i gustos.
Podeu repassar tots aquests actes al llistat de més avall i també a l'agenda del nostre web.
Volem donar les gràcies de tot cor a totes les entitats, grups i a l'equip de l'Ajuntament per fer possible aquesta festa. Gràcies a ells i elles, els carrers s'omplen de música, colors, rialles i bot rotllo.
Recordeu que, per passar-ho genial, cal respectar l'entorn i els veïns i veïnes. La festa és de tots i per a tots, així que a gaudir amb civisme i bon humor.
Prepareu-vos per viure una Festa major inoblidable, amb orgull de ser del Pont de Vilomara i Rocafort i no oblideu ballar, riure, compartir i fer que aquesta festa sigui única.
Bona Festa Major a tothom!
Notes
- L'Ajuntament no es farà responsable dels danys que puguin patir els/les participants en els actes d’aquestes festes. Els menors de 16 anys han d'anar acompanyats d'un adult.
- L’Ajuntament realitza gravacions i fotografies durant totes les festes. Els/les assistents accepten tàcitament l’ús d’aquestes imatges per a la promoció de les festes posteriorment. En cas que no vulgueu que utilitzem la vostra imatge us haureu de dirigir a l’Ajuntament expressant aquesta opció.