XIV CAP DE SETMANA DE LA JOVENTUT
Tornem a tenir a punt, un any més, un nou cap de setmana dedicat a la joventut.
Â
Després del descans estival tornem amb molta energia ja que tornem a la normalitat que ens imposa la feina, l'escola i la nostra vida quotidiana.
Â
Comencem el mes amb el XIV Cap de Setmana de la Joventut que permetrà als més joves celebrar aquesta edat tan meravellosa en la que es troben, tot i que els actes estan oberts a tothom, ja que us demanem la mà xima participació en aquesta i totes les festes que programem durant l'any.
Â
Els actes se centraran en el cap de setmana del 14 al 16 de setembre i hi haurà diversitat per a cobrir tots els gustos.
Â
Començarem divendres 14 a la nit rient amb la Malgymcana, una sèrie de proves per a grups de joves que permetrà gaudir a la fresca de la fortalesa i la resistència del jovent del poble.
Â
Dissabte és temps de disbauxa amb el Corre-Tasques i el ball per a joves de la nit.
Â
I diumenge exhibició d'skates i scooters al remodelat park d'skates del Parc de la Pau.
Â
A la nit, a la fresqueta de la piscina, un concert memorable amb El Quinto Carajillo.
Â
Us esperem a tots i totes durant el cap de setmana !