Arxiu municipal del Pont de Vilomara i Rocafort
El Servei d’Arxiu Municipal (SAM) del Pont de Vilomara i Rocafort, amb el suport de la Xarxa d’Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona, és el servei que s'encarrega de la gestió, el tractament, l'organització, la conservació i la difusió de tota la documentació que genera l'Ajuntament en l'exercici de les seves funcions i competències. El SAM també s'ocupa de la documentació de les persones físiques o jurídiques que han fet donacions o cessions dels seus fons, per tal de posar-la a l'abast de la població.
Serveis
Els serveis que ofereix són:
- Consulta de fons
- Reprografia
- Assessorament a arxius d'entitats i associacions
- Suport a la investigació
- Visites per a escoles
Funcions del Servei d’Arxiu Municipal de El Pont de Vilomara i Rocafort
- Correspon al SAM l'administració del Sistema de Gestió Documental (SGD), promoure’n la implantació per part de l’Ajuntament, així com la seva actualització i millora, amb el suport dels nivells a qui l’organigrama de la corporació atribueixi facultats organitzatives i tècniques.
- Garantir l’accés a la informació per part dels particulars en relació als documents que estiguin sota la seva responsabilitat directe, tot respectant el dret a la intimitat i altres drets protegits per l’ordenament.
- La salvaguarda del patrimoni documental del municipi.
- L’aplicació de criteris d’avaluació i tria de la documentació.
- La participació en l’adequació permanent de la Corporació a la normativa de protecció de dades de caràcter personal.
- L’assessorament a la Corporació en tots els aspectes relatius al tractament de la informació i els documents.
- El tractament arxivístic dels documents.
- La gestió de l’equipament i instal·lacions de l’Arxiu Municipal.
El Servei d’Arxiu Municipal (SAM) del Pont de Vilomara i Rocafort, amb el suport de la Xarxa d’Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona, és el servei que s'encarrega de la gestió, el tractament, l'organització, la conservació i la difusió de tota la documentació que genera l'Ajuntament en l'exercici de les seves funcions i competències. El SAM també s'ocupa de la documentació de les persones físiques o jurídiques que han fet donacions o cessions dels seus fons, per tal de posar-la a l'abast de la població.
Serveis Els serveis que ofereix són: · Consulta de fons · Reprografia · Assessorament a arxius d'entitats i associacions · Suport a la investigació · Visites per a escoles Horaris de consulta Horaris de consulta: de dilluns a divendres de 9 a les 14 hores Adreça: Pl. Ajuntament, 1 Consultes i informació: 938318811 o pont@elpont.cat
Funcions del Servei d’Arxiu Municipal de Xxxxxxxxxx a/ Correspon al SAM l'administració del Sistema de Gestió Documental (SGD), promoure’n la implantació per part de l’Ajuntament, així com la seva actualització i millora, amb el suport dels nivells a qui l’organigrama de la corporació atribueixi facultats organitzatives i tècniques. b/ Garantir l’accés a la informació per part dels particulars en relació als documents que estiguin sota la seva responsabilitat directe, tot respectant el dret a la intimitat i altres drets protegits per l’ordenament. c/ La salvaguarda del patrimoni documental del municipi. d/ L’aplicació de criteris d’avaluació i tria de la documentació. e/ La participació en l’adequació permanent de la Corporació a la normativa de protecció de dades de caràcter personal. f/ L’assessorament a la Corporació en tots els aspectes relatius al tractament de la informació i els documents. g/ El tractament arxivístic dels documents. |