Arxiu municipal del Pont de Vilomara i Rocafort

El Servei d’Arxiu Municipal (SAM) del Pont de Vilomara i Rocafort, amb el suport de la Xarxa d’Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona, és el servei que s'encarrega de la gestió, el tractament, l'organització, la conservació i la difusió de tota la documentació que genera l'Ajuntament en l'exercici de les seves funcions i competències. El SAM també s'ocupa de la documentació de les persones físiques o jurídiques que han fet donacions o cessions dels seus fons, per tal de posar-la a l'abast de la població.

Serveis

Els serveis que ofereix són:

  • Consulta de fons
  • Reprografia
  • Assessorament a arxius d'entitats i associacions
  • Suport a la investigació
  • Visites per a escoles

Funcions del Servei d’Arxiu Municipal de El Pont de Vilomara i Rocafort

  • Correspon al SAM l'administració del Sistema de Gestió Documental (SGD), promoure’n la implantació per part de l’Ajuntament, així com la seva actualització i millora, amb el suport dels nivells a qui l’organigrama de la corporació atribueixi facultats organitzatives i tècniques.
  • Garantir l’accés a la informació per part dels particulars en relació als documents que estiguin sota la seva responsabilitat directe, tot respectant el dret a la intimitat i altres drets protegits per l’ordenament.
  • La salvaguarda del patrimoni documental del municipi.
  • L’aplicació de criteris d’avaluació i tria de la documentació.
  • La participació en l’adequació permanent de la Corporació a la normativa de protecció de dades de caràcter personal.
  • L’assessorament a la Corporació en tots els aspectes relatius al tractament de la informació i els documents.
  • El tractament arxivístic dels documents.
  • La gestió de l’equipament i instal·lacions de l’Arxiu Municipal.

El Servei d’Arxiu Municipal (SAM) del Pont de Vilomara i Rocafort, amb el suport de la Xarxa d’Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona, és el servei que s'encarrega de la gestió, el tractament, l'organització, la conservació i la difusió de tota la documentació que genera l'Ajuntament en l'exercici de les seves funcions i competències. El SAM també s'ocupa de la documentació de les persones físiques o jurídiques que han fet donacions o cessions dels seus fons, per tal de posar-la a l'abast de la població.

 

Serveis

Els serveis que ofereix són:

·         Consulta de fons

·         Reprografia

·         Assessorament a arxius d'entitats i associacions

·         Suport a la investigació

·         Visites per a escoles

 Horaris de consulta

Horaris de consulta: de dilluns a divendres de 9 a les 14 hores

Adreça: Pl. Ajuntament, 1

Consultes i informació: 938318811 o  pont@elpont.cat

 

 

Funcions del Servei d’Arxiu Municipal de Xxxxxxxxxx 

a/ Correspon al SAM l'administració del Sistema de Gestió Documental (SGD), promoure’n la implantació per part de l’Ajuntament, així com la seva actualització i millora, amb el suport dels nivells a qui l’organigrama de la corporació atribueixi facultats organitzatives i tècniques.

b/ Garantir l’accés a la informació per part dels particulars en relació als documents que estiguin sota la seva responsabilitat directe, tot respectant el dret a la intimitat i altres drets protegits per l’ordenament.

c/ La salvaguarda del patrimoni documental del municipi.

d/ L’aplicació de criteris d’avaluació i tria de la documentació.

e/ La participació en l’adequació permanent de la Corporació a la normativa de protecció de dades de caràcter personal.

f/ L’assessorament a la Corporació en tots els aspectes relatius al tractament de la informació i els documents. 

g/ El tractament arxivístic dels documents. 

h/ La gestió de l’equipament i instal·lacions de l’Arxiu Municipal

Plaça de l'Ajuntament, 1 - 08254 El Pont de Vilomara i Rocafort - Barcelona (Espanya)
Telèfon: 938 318 811
Adreça electrònica: pont@elpont.cat
Horari:  
De dilluns a divendres de 8 a 13:30 hores
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 21.07.2021 | 14:36