Hemeroteca
Activitats Biblioteca febrer 2024 - Xerrada "La importància del teu arbre genealògic"
28/02/2024Les terapeutes Rosó Menoyo i Lluïsa Alsina ens parlaran de l'estret lligam entre les nostres emocions i personalitat i el nostre AND, i de com podem transformar aquestes connexions amb els nostres avantpassats a partir de la comprensió.
Consulta pública prèvia de l’ordenança municipal sobre mesures aplicables a l’abastament d’aigua potable i als usos de l’aigua en situació de sequera
29/02/2024Davant l’actual situació de sequera que pateix Catalunya, l’Ajuntament ha decidit que és del tot urgent i necessari l’adopció de totes aquelles mesures que permetin ajudar a pal·liar les afectacions que puguin donar-se en la garantia de la prestació del servei d’abastament d’aigua domiciliari de competència municipal.
Festa del Contribuent 2024
01/03/2024De nou torna la nostra particular Festa del Contribuent amb molta alegria, il·lusió i ganes de gaudir d'aquesta festa major d'hivern. La festa se celebrarà el cap de setmana del dijous 7 al dilluns 11 de març, ja que el dilluns 11 de març serà festa local al nostre poble.
Dia internacional de la dona treballadora 2024
01/03/2024Un any més el 8 de març tornem a commemorar el Dia Internacional de la Dona Treballadora des del Pont de Vilomara i Rocafort. Aquest any a més il·luminarem la façana de l'Ajuntament de color lila per commemorar-lo el mateix dia de la celebració.
Com cada any ho celebrarem amb un seguit d'actes dedicats i pensats per a les dones del poble i que pretén donar-les més visibilitat davant d'actes que les mantenen en condicions no igualitàries respecte als seus companys masculins.
Activitats Biblioteca març 2024 - Tertúlia literària
06/03/2024Trobada del club de lectura per parlar de la novel·la "L'edat de la innocència" d'Edith Wharton.
Activitats Biblioteca març 2024 - Exposició col·lectiva d'artistes en motiu de la Festa del Contribuent
07/03/2024La inauguració tindrà lloc dijous 07/03 a les 19:00 hores i és oberta a tothom.
Activitats Biblioteca març 2024 - Xerrada "La urgència de viure sense pressa"
08/03/2024En aquesta conferència a càrrec d'Ester Bach, especialista en benestar emocional, reflexionem sobre aquest ritme de vida i ens fem plantejaments per aprendre a viure d’una manera més relaxada.
Dia Internacional de la Dona 2024 - Xerrada ”La urgència de viure sense pressa”
08/03/2024A càrrec d’Ester Bach, especialista en benestar emocional.
Festa del Contribuent 2024 - Matinal de jocs de taula
09/03/2024Amb Uriel Montesinos, psicopedagog i apassionat dels jocs de taula.
Festa del Contribuent 2024 - Cercavila del pubillatge amb els gegants del poble
09/03/2024Sortida des de la Plaça de l'Ajuntament i arribada al Centre Cívic.