Regidories de Govern

L'Ajuntament està dividit en cinc grans àrees de govern que són gestionades per regidors i regidores de l'equip de govern.

Cada àrea inclou diferents regidories que permeten englobar aspectes similars dins una gran àrea de govern per facilitar-ne la transversalitat i gestió de totes les regidories implicades en cada àrea creada.

Seguidament trobareu les àrees que permeten el govern i la gestió de l'Ajuntament:

  • Serveis Centrals

    Documentació, Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) i governació.

  • Serveis Municipals

    Gestió del cementiri i de l'entorn de Matadards. Supervisió de l'estat, manteniment i neteja dels equipaments municipals.

  • Serveis Socials

    Atenció primària, serveis d'atenció domiciliària i serveis de teleassistència. Promoció de l'habitatge públic.

  • Turisme

    Promoció del patrimoni turístic del municipi.

  • Urbanisme i Obres

    Ordenació del territori, planificació, gestió i disciplina urbanística, llicències d'obres i serveis urbanístics (aigua, clavegueram, electrificació).

  • Via Pública

    Infraestructues viàries, aparcaments, cupació de la via pública, manteniment i gestió de l'espai públic, parcs, jardins i zones verdes. Gestió de la Brigada Municipal.

Darrera actualització: 24.08.2023 | 08:53
Darrera actualització: 24.08.2023 | 08:53